dinsdag 29 januari 2019

dinsdag 29 januari

Wat ben ik blij terug te zijn na een week ziek zijn.
Ik was benieuwd naar de leuke verhalen van mijn visjes.




Aqua  verbleef het vorige weekend op school.
Vrijdag gaat hij mee op logement bij Judith.

Maandag gingen de visjes zwemmen.
Mijn visjes zijn echte waterratjes ;-)

Afbeeldingsresultaat voor zwemmen cartoon


Gisteren werd mij gevraagd wanneer we onze kleurenmonsters zouden afwerken.
Vandaag gingen we aan de slag!





Jute is een heel dankbaar materiaal om mee te werken.
daar worden we blij van!!!

Maar waar komt jute nu vandaan?


jute ruikt heerlijk zegt Warre
deze jongens vinden dat 
                                                                                               jute heel slecht ruikt

schrijfmotoriek
van links naar rechts
van boven naar onder
kleuren van de emoties



Laurine leert aan Judith en Lies hoe ze diertjes kunnen plooien.
Ze vertellen in de ronde hoe ze te werk gegaan zijn.
Leren van en aan elkaar!!!


dinsdag 29 januari...klik klik




Geen opmerkingen:

Een reactie posten